Unravel

Karton's back! 
Tak, dawno mnie nie było. Głównie dlatego, że mi się nie chciało i nie miałam w ogóle pomysłów na stylizacje. Teraz mam przypływ ciuszków (małe zakupki) oraz wraca stara, wredna znajoma Wena. Skoro w ciągu jednej nocy napisałam 4 strony opowiadania to teraz będę w stanie dopasować do siebie kilka pixeli.
Do tego likwiduję godziny o których mam dodawać posty. To i tak nie działało. Jak coś wymyślę, to dodam.
(podpiszę ciuszki, bo chcę się pochwalić)
| HEADPIECE - PERFECT DAY+SPECIAL OFFER | DRESS-CHANEL+IT GIRLS+PRETTY 'N LOVE | PURSE-CHANEL | BRACELET-CELLIE'S PICK | BOOTS-CELLIE'S PICK | 

4 komentarze:

  1. świetna stylka, ten sukienko płaszczyk, czy co to jest, pięknie wygląda! :) ja również zrobiłam sobie ostatnio "małe zakupy" i w jeden dzień rozpuściłam blisko 1000 sd :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty niepoprawna bogaczko. Ale masz ładne, nowe lico xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nareszcie coś dodałaś :3
    Bardzo ładna :D

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.